.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبرداد:
سرعت امدادرسانی به حوادث افزایش می یابد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر تقویت طرح‌های مدیریت سواحل استان، گفت: افزایش سرعت امدادرسانی، بهبود کیفیت خدمات امدادی، کاهش صدمات پس از حادثه و کاهش تلفات جانی از عمده اهداف جمعیت هلال احمر استان است.

 به گزارش  شمال نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران« مهدی ولی پور»اظهار داشت: هلال احمر به عنوان نهادی امدادی و عام المنفعه بوده و این جمعیت عمده فعالیت خود را به موضوع آمادگی و آموزش متمرکز کرده است. وی افزود: با توجه به مسافرپذیربودن مازندان، طرح‌های امداد و نجات تابستانه از اول خرداد در  استان  آغاز که در این راستا 60 پایگاه امداد و نجات شامل17 پایگاه در سطح سواحل، 33 پایگاه در نقاط جاده و کوهستانی و بقیه به صورت سیار در مناطق مختلف در خدمت مسافران  و مردم استان هستند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران در ادامه با اشاره به خدمات امدادو نجات این جمعیت در 4ماهه نخست سال جاری گفت:امدادگران و نجاتگران اين جمعيت در 4ماهه نخست سال جاری با اجراي2220عمليات امدادونجات خدمات مورد نياز را به بیش از 14هزارنفراز مصدومان و متاثرين حوادث مختلف ارائه نمودند.

ولی پور از مسافران دریایی خواست در نقاط ممنوعه شنا نکنند و به تذکرات نیروهای امدادی توجه کنند. ولی پور بیان کرد: افزایش سرعت امدادرسانی، بهبود کیفیت خدمات امدادی، کاهش صدمات پس از حادثه و کاهش تلفات جانی از عمده اهداف جمعیت هلال احمر استان است. وی افزود: مسافران در مناطق جنگلی و کوهستانی به محیط زیست توجه کنند و در حفظ آن بکوشند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.